eerste ervaringen van 21-2 - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Maarten Bosch - WaarBenJij.nu eerste ervaringen van 21-2 - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Maarten Bosch - WaarBenJij.nu

eerste ervaringen van 21-2

Door: Maarten van den Bosch

Blijf op de hoogte en volg Maarten

24 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Genadendal

Afgelopen vrijdag vanuit Düsseldorf naar Dubai gevlogen. De reis verliep voorspoedig totdat we in de omgeving Dubai kwamen. Daar ruim 1 1/2 uur rondgevlogen voordat we konden landen. Na het uitstappen direct doorgelopen naar andere gate voor de aansluitende vlucht naar Kaapstad. Flink haasten, maar uiteindelijk zaten we in het vliegtuig dat halfvol zat. Toen was het wachten. We kregen geen toestemming om te vertrekken vanwege de mist. Uiteindelijk hebben we 3 uren moeten wachten.

Toen we in Kaapstad landden was het al donker. Een grote groep van Emil Weder stond ons daar op te wachten. Oude bekenden zoals Shaun, Eddie en Theola, maar ook de diverse buddies. De anderen in drie busjes en ik in mijnhuurauto. Joey reed met mij mee. De anderen kwamen met de bus, de leraren reden in de busjes. De leerlingen slapen in het bekende missionarissenhuis. Ik in een woning daarnaast.

• 24 Februari 2014 - 11:50

Renate Phaff:

Een reis met hindernissen, maar gelukkig nu in het land van bestemming.
    Leuk dat ik je op deze manier kan gaan volgen:-)
    Groetjes, Renate

• 24 Februari 2014 - 11:59

Raymond Nijssen:

Leuk verslag en om je zo te volgen. Geniet er van Maarten.
    groetjes Raymond

• 24 Februari 2014 - 12:11

Je Vader:

Is 1 1/2 jaar rondvliegen boven Dubai niet wat erg lang of zit dat in het tijdsverschil.

Veel succes en goede reis!

• 24 Februari 2014 - 21:53

Emiel Van Den Bosch:

Hallo broer. Goed om te horen dat je in Zuid-Afrika bent aangekomen. En 1 1/2 uur boven Dubai rondvliegen is niet erg, maar dan moet e geen mist hangen. Niks gezien van Palm Island en de gebouwen? Jammer hoor. Maar oo de terugweg wellicht. Is het gebieten in Zuid-Afrika? Veel plezier en doe goed werk daar. Lees graag je nieuwe bericht. Succes daar. Groetjes Emiel.