Reisverslag 2 maart - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Maarten Bosch - WaarBenJij.nu Reisverslag 2 maart - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Maarten Bosch - WaarBenJij.nu

Reisverslag 2 maart

Door: Maarten van den Bosch

Blijf op de hoogte en volg Maarten

03 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Genadendal

Vandaag een dagje met Maresha op pad geweest. Het begon met stralend weer. Onderweg liet een agent mij stoppen om mijn rijbewijs te controleren. Had ik speciaal een internationaal rijbewijs aangeschaft moest hij mijn gewone rijbewijs zien. Hij was in een zeer plezierige bui, wilde weten wat ik kwam doen, wat Maresha deed en was helemaal geïnteresseerd in de uitwisseling, soort school etc.etc., terwijl het verkeer maar voorbij raasde. Zeker 10 minuten daar gestaan. Ik mocht een foto van hem maken mits ik die maar aan iedereen zou laten zien. Toen weer verder op pad. Opeens zie ik in mijn spiegel een politiewagen aankomen met sirene en zwaailichten aan. Ik werd ingehaald en moest weer stoppen. Was het dezelfde agent die nog even naar het telefoonnummer en emailadres vroeg van de OBC Bemmel. Echt lachen.
Daarna naar Simon's town geweest. Volgens Lonneke zitten daar veel pinguïns waar je mee kunt zwemmen. Ik heb ze niet gezien, maar er stonden overal wel waarschuwingsborden. Een schitterende omgeving, prachtige rotspartijen. Daarna in een klein restaurant nog even gegeten en een kleine markt bezocht. Maresha moest om 17.00 uur al weer terug zijn op school. Toen we terugreden begon het hard te regenen. Nog een ijsje gekocht en toen was het al weer voorbij. Keurig op tijd Maresha afgeleverd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maarten

Actief sinds 21 Feb. 2014
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 3624

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 08 Maart 2014

Zuid-Afrika

Landen bezocht: