Reisverslag 3 maart - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Maarten Bosch - WaarBenJij.nu Reisverslag 3 maart - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Maarten Bosch - WaarBenJij.nu

Reisverslag 3 maart

Door: Maarten van den Bosch

Blijf op de hoogte en volg Maarten

04 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Genadendal

Vandaag was het de dag van het safaripark. De dag begon niet zo geweldig, omdat het regende. Echter, toen we vertrokken was het gelukkig weer droog. Met de schoolbus van Emil Weder en de groep leerlingen met hun buddies togen we vol goede moed op pad. Shaun was de chauffeur. Aangekomen in het park werd er eerst een simpele lunch geserveerd. Daarna met twee auto's het park in. Veel leuke foto's kunnen schieten, van olifant tot aan springbok. Alleen bij één van de twee neushoorns ging het mis. "Mr. Higgins" kwam op onze wagen afgeschoten en duwde er tegenaan. De ranger begon tegen hem te praten en uiteindelijk deed die toch een paar passen terug. Iedereen kon weer gewoon ademhalen. Het blijven wilde dieren.
's Avonds nog een bijeenkomst gehad met vertegenwoordigers van de gemeenschap voor de bouw van een gemeenschapshuis.

• 05 Maart 2014 - 22:23

Gerda H.:

Hé Maarten,

Kijk al uit naar al die prachtige foto's.

Gr Gerda