Reisverslag 27 Februari - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Maarten Bosch - WaarBenJij.nu Reisverslag 27 Februari - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Maarten Bosch - WaarBenJij.nu

Reisverslag 27 Februari

Door: Maarten van den Bosch

Blijf op de hoogte en volg Maarten

28 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Genadendal

Besloten om vandaag alleen op pad te gaan. Wederom naar Stellenbosch gereden, maar nu met een ander doel. Ook nu weer heel erg heet. Ik wilde op bezoek gaan bij de Universiteit van Stellenbosch. Overal parkeerplaatsen vol. Eindelijk gevonden wat ik zocht. Echter, de parkeerwachter stond bij het bordje "vol" en wees er op. Toen ik uitlegde wat ik kwam doen was het ineens niet meer vol en moest ik de auto op de invalidenparkeerplaats zetten. Hij bleef er wel bij staan. Mooie witte gebouwen, zag er allemaal fris uit. Verschillende personen gesproken.
Daarna in een heerlijk visrestaurantje gegeten voor de prijs van maar liefst ZAR 95,00 nog geen EUR 7,00. Vis geserveerd in een pannetje. Kortom, het was daar goed vertoeven. Daarna nog een lang gesprek gevoerd met Joey, die mij wegwijs maakte in het onderwijssysteem van Zuid-Afrika.

  • 28 Februari 2014 - 16:45

    Yvonne Rasing-Reintjes:

    Hoi Maarten,

    Je ben echt aan het genieten. Leuk om je verslag te lezen. Nog veel plezier daar en doe de groeten daar.

    Yvonne

  • 01 Maart 2014 - 13:27

    Emiel Van DenBosch:

    Hee broer, ik lees het wel weer. Je vermaakt je prima. Goede smoes om van huis te gaan hoor. En ja, als je er dan toch bent, waarom zou je dan ook niet de tijd optimaal benutten en lekker genieten. Van het landschap, het weer, de mensen en het lekkere eten. Slim hoor:)!

    Maak je ook nog wat mooie foto's? Geniet maar. Ik let wel beetje op het thuisfront.
    Veel plezier en op naar het nieuw verslag.
    Tit snel.
    Emiel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maarten

Actief sinds 21 Feb. 2014
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 3634

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 08 Maart 2014

Zuid-Afrika

Landen bezocht: